Bel ons: 088 080 9100
Audax Renewables groeide met mij mee
"14 jaar geleden begon ik mijn avontuur bij Audax Renewables in de sales buitendienst voor de regio Amsterdam. Het was een spannende start, en ik kreeg meteen de kans om klantrelaties te onderhouden en uit te breiden. Dankzij mijn toewijding en passie voor het vak, klom ik al snel op tot Key Accountmanager en zat ik bij grootzakelijke klanten door heel Nederland aan tafel om hen waardevolle energie-oplossingen te bieden."
"Door de jaren heen heeft Audax Renewables een indrukwekkende transformatie doorgemaakt. Onze verkoopstrategie verschoof van puur prijsgericht naar het benadrukken van de unieke meerwaarde die we zakelijk Nederland bieden. Ook de managementstijl veranderde, van strakke aansturing naar een cultuur van vrijheid en vertrouwen. Dankzij deze dynamische ontwikkelingen en mijn eigen groeipad voelt het, zelfs na 14 jaar, alsof ik telkens bij een nieuw en innovatief bedrijf werk wat ook vertrouwd aanvoelt door de vriendschappen die gedurende mijn carrière zijn ontstaan."
Van klantcontact naar strategische rol
"Na succesvolle jaren in direct klantcontact kreeg ik de kans om door te groeien naar Channel Manager. In deze dynamische rol nam ik de verantwoordelijkheid op me om een nieuw verkoopkanaal op te zetten en te runnen, waarbij we niet direct met de klant schakelen maar met een tussenpersoon. Deze aanpak vereist een meer strategische blik en diepgaand inzicht."
"Aanvankelijk twijfelde ik of deze functie bij mij zou passen, omdat ik veel plezier haal uit het direct aan tafel zitten met klanten. Toch besloot ik de uitdaging aan te gaan, en dat bleek een cruciale beslissing. Mijn strategisch inzicht en gestructureerde werkwijze hadden een grote impact. Inmiddels heb ik een toegewijd team opgezet en geef ik hieraan leiding. Als leidinggevende van het Salesteam Channels speel ik nu een sleutelrol in de verdere groei en het succes van Audax Renewables."
Samenwerking en kwaliteit
"Samen met mijn salesteam zorg ik ervoor dat tussenpersonen de service krijgen die ze van ons gewend zijn. Daarnaast zoeken we altijd naar manieren om dit te verbeteren. Wij doen dit niet alleen, maar samen met de rest van de organisatie. Zo is er regelmatig overleg met de binnendienst en bespreken we de ontwikkelingen in de markt en de vragen die spelen bij de tussenpersonen. Op deze manier hebben we inzicht in verbetermogelijkheden en kan bijvoorbeeld onze IT development afdeling veel voorkomende klantvragen oplossen met een geautomatiseerd proces."
Ook interessant
Sales Buitendienst
Bekijk meer
HR
Bekijk meer
Klantenservice
Bekijk meer